عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیرحسین صادقی:دوست دارم در این دربی هم استقلال برنده باشد

به گزارش آبیته دات کام به نقل از خبرگزاری فارس، امیر حسین صادقی در ارتباط با بازی دربی عنوان کرد: همان طور که گفتم این دربی جنگ است و هر دو تیم می آیند که سه امتیاز را از آن خود کنند. پرسپولیس هم حریف قابل احترامی است. استقلال فقط برای سه امتیاز به میدان می رود.

وی افزود: به هواداران قول می دهیم همان طور که در بازی با ملوان خوب بودیم، در بازی با پرسپولیس بهتر خواهیم بود. از هواداران می خواهم تیم محبوب خود را تشویق کنند. این مسابقه ممکن است به دلیل حساسیتی که دارد باعث شود بین بازیکنان دو تیم درگیری های فیزیکی فوتبالی پیش بیاید ولی هواداران نباید به این مسائل اهمیت دهند.

صادقی تصریح کرد: در ۲ دربی قبلی که با پیراهن استقلال به میدان رفتم برنده شدیم و امیدوارم این بار هم برنده تیم استقلال باشد.

مدافع آبی پوشان در مورد غیبت خسرو حیدری در این مسابقه گفت: حیدری بازیکن بزرگی است و متاسفانه به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. او می توانست به ما کمک کند اما قسمت این بوده. در این قسمت علی حمودی را داریم و مطمئنا او بازی خوبی از خود نشان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com